Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

5 bizalomnövelő tanács az ünnepekre

  •  Vállalkozz!
  • 2015-11-25 15:50:00
  • www.webshopexperts.hu
Itt az ünnepi szezon, és vele együtt egy igen izgalmas időszak az e-kereskedők számára! Jó esetben az éves forgalom nagy része most fog "lecsapódni" - ha erre megfelelően fel vagyunk készülve. Ahogy közeledünk a Karácsonyhoz, úgy lesz egyre nagyobb jelentősége a bizalomnak - hogy a potenciális vásárlóink tudják, hogy egy jó csapattól, jó termékeket fognak időben megkapni. Íme 5 tipp, hogy hogyan érjük ezt el!

 

1. Ünnepi nyitvatartás kommmunikáció

A legfontosabb pont valószínűleg az ünnepi nyitvatartásunk kommunikálása - mikor és hogyan fogják megkapni a termékeket, ha most rendelnek. Legyen egyértelmű, hogy meddig kell rendelniük, ha még szeretnék december 24. előtt megkapni a termékeket, hogy mikor lehet hívni az ügyfélszolgálatot, mikor lehet személyesen átvenni a termékeket, stb.

 

2. Felturbózott pénzvisszafizetési garancia

A 8 napos pénzvisszafizetési garancia törvényi kötelessége minden e-kereskedőnek (ami amúgy hamarosan 15 nap lesz). Ez nem olyasmi, amit titkolni kellene, a tapasztalatok alapján nem fogják emiatt többen visszaküldeni a termékeket, ugyanakkor igen komoly bizalomépítő hatása van, emiatt érdemes ilyenkor hangsúlyosan kommunikálni - sőt akár "ünnepileg" előrehozni a 15 napra való megnövelését ennek a garanciának!

 

3. Fényképek a csapatról és a raktárról

Mi sem emelheti ki az áruházunkat a többi hasonló áruház tömegéből, mint ha adunk neki személyiséget - tegyük ki több helyre a csapatunk fotóit (főleg az ügyfélszolgálatét, mint pl. ezen az oldalon (http://support.shoprenter.hu ), illetve ha vannak hatásos képeink a raktárról, az ünnepi árukészletről, bármiről, ami mutatja, hogy itt bizony van egy megbízható, komoly csapat és háttér az áruház mögött, akkor ezeket érdemes a weboldalra is kitenni, illetve egy lazább hangvételű hírlevélben is kommunikálni!

 

4. Ünnepi díszítés

Az ünnepi díszítés (kis karácsonyfa ágak, csengők, díszek, stb. a fejlécben, a háttérben, az oldal bizonyos pontjain) olyan üzenetet hordoz a vevők felé, hogy íme egy e-kereskedő, aki készül, és aki törődik a webáruházával - és ez bizony rendkívül komoly bizalom erősítő tényező! Nem kell túlzásba se vinni, de mégis, ránézve az oldalra látszódjon első pillantásra, hogy az év során vélhetően nem így néz ki az adott áruház, hanem itt már bizony az ünnepekre vagyunk felkészülve!

 

5. Top ajánlatoknak top leírásokat és fotókat

A webáruházunk termékkínálatát megújítani valószínűleg nem ez a megfelelő időpont, de fontos, hogy legalább a top karácsonyi ajánlataink (a top 3, 5, 10, stb. termékünknek) "turbózzuk" fel a termékleírását, a fotóit, stb., hogy azok minél vágykeltőbbek és részletesebbek legyenek. Egy hatékonyabb termékleírás, plusz pár minőségi fotó akár duplájára növelheti adott termékek értékesítését, és maximum egy pár óra ráfordítással megoldható ilyen kis számú terméknél - ne mulasszuk el!

 

6. Zárszó

Ha Ön is egész évben keményen dolgozott, itt az ideje, hogy learassa a babérokat. Viszont a pihenés ideje még nem most jött el, és úgy vélem nagyon megéri azt a plusz pár órát belerakni online boltjába, amit az előző 5 pontban felsoroltunk - és a webáruháza ünnepi hatékonysága drasztikusan feljavul!

 

WebShop Experts
www.webshopexperts.hu
Tel: 06-1-234-5011
Fax: 06-52-445-880

Megosztás
Útmutató webáruházaknak a sikeres ünnepi felkészüléshez: 1. rész
Az e-kereskedelemben a karácsonyt megelőző ünnepi időszak kiemelten fontos, mivel ilyenkor az éves bevételének akár 40 százalékát is realizálhatja egy webáruház. A statisztikák szerint ebben az időszakban rendkívüli mértékben megnő mind a látogatók száma, mind a vásárlási...
   2015-12-07    Tippek
Valós veszély-e a negatív SEO
A Google minőségi irányelvei olyan mértékben szigorodtak az utóbbi években, ami már lehetővé teszi a konkurensek honlapjainak gyengítését. A Google természetesen a jelenséget tagadja, illetve eszközt biztosít a veszély elhárítására, de menjünk kicsit mélyebbre az erdőben!
   2015-11-23    Webes varázslatok
Magyar katalógus mizéria
Nem telik el hét, hogy ne érkezne valamilyen linképítést érintő hír a Google háza tájáról. Most John Mueller, a Google webspam csapatának svájci szakembere nyilatkozott a 301-es átirányításokkal kapcsolatban. Hogyan kapcsolódik mindez a linképítéshez és a magyar katalógusokhoz?...
   2015-11-20    Webes varázslatok
Mikor kezdődik a karácsonyi szezon a webáruházunkban?
Itt van az ősz, itt van újra! Ezzel a jeligével most egy nagyon aktuális témát veszünk újra elő, avagy mikor kezdődik az internetes ünnepi szezon, amikor is egy átlagos e-kereskedő az éves forgalmának akár felét is realizálhatja.
   2015-11-13    Webes varázslatok