Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

6 lépés a sikeresebb helyi vállalkozáshoz!

  •  Tippek
  • 2015-09-17 12:15:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Hogyan lehet a cégem sikeresebb? Hogyan tudnék növekedni? Hogyan tudnék több ügyfelet szerezni a környékről? Mitől lesz egy cég piacvezető? Ha ezek a kérdések felvetődtek már benned, akkor az alábbi, Richard Branson tollából származó írás neked szól…

 

1. A környezeted

Nézd meg, milyen társadalmi és környezeti szükségletei vannak üzleted vonzáskörzetének. Meg tudnál oldani olyan fontos problémákat, mint a képzéshiány, vagy a környezeti romlás? Tudnál olyan irányba mozogni a cégeddel, amelyek jól megválaszolja ezeket a kérdéseket?

 

2. Milyen célok a legfontosabbak?

Amikor arra építesz stratégiát, hogy mik a közösség igényei, tűzz ki egyértelmű célokat. Ne csak az legyen a cél az embereid számára, hogy hasznot állítsanak elő, hanem legyen az is számukra kihívás, hogy feleljenek meg társadalmi és környezeti céloknak is.

 

3. Térképezd fel erősségeidet!

Csinálj egy listát, sorold fel azokat az erőforrásokat, melyeket fel tudsz használni. Például a vásárlóerőt, a márkaismeretet, alkalmazottaid lelkesedését… Veheted ide a hulladékkezelést is, ha szereted az újításokat.

 

4. Vond be a közösséget!

Szervezz találkozókat a helyi különböző közösségek vezetőivel, mesélj nekik terveidről. Kérdezd meg őket, mi a véleményük a tevékenységedről. ha ügyes vagy, sok barátot szerezhetsz, akik segítenek neked terveid elérésében.

 

5. Értékelj!

Készíts rendszeresen felmérést a beszállítóidról, termékeidről és szolgáltatásaidról, partnereidről, vásárlóidról! Kikkel csinálsz üzletet? Ad valami pluszt a cégednek?

 

6. Hallasd magad!

Oszd meg a helyi médiának, politikusoknak és különböző csoportoknak a terveidet. Mondd el, hogy úgy akarsz jó üzletet csinálni, hogy közben nem feledkezel el a közösséged érdekeiről sem. Ezzel szintén megváltoztathatod az emberek esetleges negatív hozzáállását.

 

Sok sikert!

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
Hogyan állnak a vevők az áraidhoz?
A vevők magatartása az árakat illetően a szakkönyvek szerint a következő: “ugyanazon termék esetén az alacsonyabb áron a vevők általában többet vásárolnak”. Pont.
   2015-09-24    Tippek
Ne játszd el, hogy nagymenő vagy!
Vállalkozó vagyok, én döntök. Saját irodám van egy jó nagy, saját bőrszékkel. Üzleti ebédekre hívom a partnereimet és a vállalkozói (természetesen aranyszínű) hitelkártyámat már fel sem kell mutatnom az étteremben, mert minden nap ide járok… Ezeket felejtsd el! Pontosan az...
   2015-04-27    Pénzügyek
Sikeres vállalkozó leszel?
Ha igennel válaszoltál, akkor már megtetted a legelső lépést!
   2014-11-11    Aktuális