Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

A sikeres cikkmarketing 10 lépése

  •  Vállalkozz!
  • 2015-08-07 17:55:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Blogolsz? Híroldalt üzemeltetsz? Profitálni szeretnél belőle? Akkor úgy is kell gondolkodnod. Ez nem lehet nyűg, vagy kötelező robotmunka. A sikerhez az kell, hogy élvezd a cikkírást, és akkor az olvasó is élvezni fogja a cikkeket.

10  lépés a sikeres cikkmarketinghez:

  • 1. Ismerd meg az olvasóidat: egy jó cikkíró/blogger ismeri a célközönségét. A Sztori magazin például kitalált egy hölgyet, aki a “Piroska” névre hallgat, és vidéken élő háziasszony. Az írók a cikkeiket ennek a Piroskának írják, és meglehetősen sikeresek. Alkosd meg te is azt a személyt, aki a célcsoportodat testesíti meg és neki írd a cikkeidet!
  • 2. Legyen konkrét alaptémád: ha már megvan, hogy kinek írsz, akkor találd ki azt is, hogy miről írsz neki. Ne csak magadról, vagy a cégedről írj, hanem a számára hasznos történésekről, eseményekről. Céges blog esetén gyúrd össze a célcsoportod problémáit a világ érdekes eseményeivel, és kínálj nekik megoldást!
  • 3. Írj magadnak is írói naptárat: tervezd meg előre konkrétan, hogy milyen gyakran írsz különböző témákról, különböző csatornákon.
  • 4. Készíts érdekes, kapcsolódó interjúkat: próbálj meg elérni elismert személyeket (akár emailben is tehetsz fel kérdéseket)! (Kezdő „bulvár bloggerként” néhány éve Dopemannak küldtem pár kérdést, és ő – láss csodát – két napon belül válaszolt mindre.
  • 5. Használj multimédiás tartalmakat: a szöveg mellé ágyazz be képeket, videókat is, hiszen minél izgalmasabb vagy, annál jobb! Használj meghökkentő fotókat, vagy rövid trendi videókat is!
  • 6. Használj beküldött cikkeket is: ha a felhasználókat is sikerül bevonni a “tartalomgyártásba”, ők hűségesebb olvasókká válnak, gyakrabban jönnek vissza, a te cikkeid pedig színesebbek lesznek...
  • 7. Engedélyezd a hozzászólást: növeld az interakciót, hagyd, hogy szabadon tegyenek fel kérdéseket az olvasók, sőt bátorítsd őket erre!
  • 8. Válaszolj mások blogbejegyzéseire: érdemes néha mások sikeresebb cikkeire választ írni, mert ez is hozhat látogatókat. Nem értesz egyet egy blogerrel? Írd meg nyugodtan!
  • 9.  Használd fel újra a tartalmadat: a korábbi, sikeres posztjaidól írj visszatekintést, akár úgy, hogy egy cikkbe szeded össze: “A hónap legsikeresebb cikkei!”.
  • 10. Használj csalit: ha több csalit (ebook, mp3, ingyenes tanácsadás) használsz, több olvasód is lesz. Üzemeld be a blogértesítést is!

 

Facebook oldalunk

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
A 15 perces blogger
Ha blogot vezetsz, biztosan szembesültél már azzal, hogy néha túl sok időt vesz el az írás: nincs témád, nincs ihleted, csak kínlódsz a billentyűzet felett. Ha gyakran vagy így, akkor ezt a cikket könyvjelzőzd be, mert sokszor lesz hasznodra az alábbi tanácsok miatt!
   2015-08-01    Webes varázslatok
Hogyan írjunk blog bejegyzést harminc perc alatt?
A cím némileg félrevezető, hiszen a korábbi cikkeinkből is látszik, egy színvonalas íráshoz sok mindenre oda kell figyelnünk. Ugyanakkor van néhány olyan trükk, mellyel a folyamatot racionalizálhatjuk, így spórolva magunknak időt.
   2015-01-12    Webes varázslatok
Hogyan blogoljunk jól?
A tartalommarketing lényege, hogy olyan szabadon elérhető tartalmat hozzunk létre és osszunk meg, amely segítségével a potenciális ügyfelekből vásárlókat, majd később visszatérő vevőket generáljunk. Ezek az információk legtöbbször az általunk kínált szolgáltatásokhoz kapcsolódnak,...
   2014-12-27    Webes varázslatok