Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Állásinterjú: Ki nem találnád, mivel kezdi egy vezérigazgató

  •  Tippek
  • 2015-10-23 11:10:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Nem szokványosan indítja egy amerikai szoftvercég igazgatója állásinterjúját írja a Business Insider. Robert Reid az Intacct pénzügyi szoftvereket készítő cég vezetője rögtön a bemutatkozás után megkérdezi, hogy miről szeretne beszélni a jelentkező. A potenciális munkavállalót valószínűleg meglepi a kérdés egyszerűsége.

 

A kérdés nem olyan egyszerű, mint látszik.

 

Ezzel a típusú technikával könnyen kideríthető, hogy melyek a jelentkező prioritásai és az, hogy milyen tényezők szerint dönt. Reid kimondottan olyan embereket keres, akik kíváncsiak és üzletiesen gondolkoznak.

 

Azt is meg szokta kérdezni, hogy mi hozta a jelentkezőt pont az ő cégéhez, valamint, hogy mely területeken tudnának még javulni. Az egyik kedvenc kérdése az igazgatónak az interjú végéhez közeledtével, hogy milyen üzenetet tudna elképzelni a munkavállaló egy aranyórán, amit nyugdíjba vonulása előtt kapna a munkaadójától. Reid szerint ezzel a kérdéssel ki lehet deríteni mit gondolnak saját magukról a jelentkezők.

 

Akácosi Tivadar Tibor

Web: motivator.ma

Megosztás
Mitől lesz valaki sikeres cégvezető?
Hogy mitől lehet sikeres egy cég vezetése, az minden esetben konkrétan magán a cégvezetőn múlik. Hogy mitől lehet sikeres maga a cégvezető, az viszont már egy rendkívül összetett kérdéskör!
   2015-06-28    Vállalkozz!
Mire való a szervezeti coaching
A szervezeti coaching más néven szervezeti fejlesztés az, ami magába foglalja a szervezet javításául szolgáló koncepciókat. Általában felülről szervezik a szervezeti coachingot, célja, hogy a vállalat legyen eredményesebb tőle, és minden téren javítsa a minőségét.
   2015-06-19    Vállalkozz!
A kkv-szektor aranybánya tetején ül, és nem tud róla
A kapcsolatépítés és a megosztásos gazdaság csodákat művelhetne a kkv-k körében. A sharing economy divatszó, pedig a nagyvállalatok állítólag már húsz évvel ezelőtt éltek a gyakorlattal. Most itt az ideje, hogy a kisebbek is elsajátítsák, mert hatványozottan megéri.
   2015-01-30    Aktuális