Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Hogyan vegyük rá a látogatókat az azonnali vásárlásra: 5 gyors tipp

  •  Webes varázslatok
  • 2015-10-20 11:55:00
  • www.webshopexperts.hu
Mutatunk 5 egyszerű módszert az ajánlatunk hatékonyságának a növelésére, mellyel akár 100-200 százalékkal is nőhet a termék oldalunk hatékonysága!

 

A termék-oldal célja, hogy meggyőzze a látogatókat az adott termékről, és egy ÜTŐS AJÁNLATTAL azonnali vásárlásra sarkallja őket. A következőkben bemutatunk néhány tanácsot,  mellyekkel akár 100-200 százalékkal is nőhet a termék oldalunk hatékonysága!

 

Az, hogy kosárba teszi-e egy látogató a neki tetsző terméket nem csak a terméktől függ, számos kifogást találhat arra, hogy MIÉRT NE vegye meg a terméket:

 

  • a termék túl drága,
  • még szétnézek máshol is,
  • ráérek máskor megvenni,
  • mi van, ha mégse jó, stb.

 

Ezek a kifogások kezelhetőek, és egy hatékony ajánlattal a látogató AZONNALI vásárlásra ösztönözhető - csak tudni kell hogyan. Lássuk hát a módszereket:

 

1. tipp: Legyen az akcióknak határideje!

Az egyik leghatékonyabb módszer egy ajánlat hatékonyságának a növelésére, ha az ajánlat határidős - és minél rövidebb ez a határidő, annál hatékonyabb - vagy legalábbis a határidő látszatát keltjük! Erre jó módszer lehet, ha nem csak azt írjuk, hogy "Akció", de "Áprilisi akció", vagy még inkább "Húsvéti akció". Ha a rendszerünk támogatja, hogy valós határidőket adjunk egy-egy akciónak (egyébként erre a törvény is kötelez), akkor ezt a határidőt (főleg a lejártát) kommunikáljuk minél hatékonyabban!

 

2. tipp: Adjunk sok-sok bónuszt!

A másik igen hatékony módszer egy ajánlat növelésére, ha adunk hozzá bónuszokat, ajándékokat, bármit, ami növeli az ajánlat értékét a vevő-szemében. Erre jó módszer, ha kisebb értékű termékeket ajándékként adunk a termékhez, vagy ha valamilyen plusz szolgáltatást adunk hozzá (egy használati útmutatót, egy kiegészítő garanciát, stb.). Ezeket a bónuszokat szintén kommunikáljuk látványosan, használjunk szép nagy plusz jeleket a vizuális megjelenítéshez.

 

3. tipp: Használjunk csomagokat, de okosan!

A csomagok alkalmazása egy igen remek módja az ajánlat hatékonyságának növelésére, ha megfelelően csináljuk. Ha az előbbi pontban említett bónuszokat ugyanis beárazzuk (jó magasan), majd "leértékeljük", és így adjuk a csomaghoz, akkor kapunk egy akciós csomagot, ami jóval vonzóbb tud lenni, mint egy "natur" termék, akció nélkül.

 

Ha az akció mértéke százalékosan kicsi, akkor érdemes lehet nem azt mondani, hogy "2% kedvezmény", hanem "25% kedvezmény a kiegészítők árából".

 

4. tipp: Csökkentsük a vevő kockázatát!

A vevő nem ismeri úgy a termékeinket, ahogyan mi, és könnyen lehet, hogy bár számunkra teljesen egyértelmű, hogy a termék jó, és megfelel az adott célra, pontosan tudjuk, hogy milyen kockázatai vannak, stb., de a vevő számára ezek közel sem olyan egyértelműek. A vevő kockázatának csökkentésére az egyik legjobb módszer a garancia. A törvény amúgy is kötelez minden e-kereskedőt 8 napos visszavételi garanciára, miért ne élnénk hát vele, és fordítanánk ezt az előnyünkre? Sőt érdemes lehet ennél jóval több garanciát is vállalni, ezzel is kiemelkedhetnénk a többi hasonló webáruház sűrűjéből!

 

5. tipp: Kommunikáljuk hatékonyan az akciót!

És végül egy "kozmetikai" tanács: ha már tényleg akciós egy termékünk, akkor abból hozzuk ki a maximumot. MINDIG kommmunikáljuk a következőket:

 

  • régi ár
  • új ár
  • kedvezmény mértéke

 

Az utóbbit érdemes lehet százalékos formában kommunikálni, ha nem túl kicsi ez a kedvezmény. Egyébként pedig az ár kommunikációja legyen hangsúlyos, használjunk ilyenkor nagyobb betűtípust, hagyjunk több üres területet körülötte, és mindig legyen az ár a kosárba rakás gomb fölött!

 

Ha kérdésed van, keress minket!

 

WebShop Experts

www.webshopexperts.hu

Tel: 06-1-234-5011

Fax: 06-52-445-880

Megosztás
6 biztos jel, hogy eljött egy redesign ideje
Az interneten rendkívül gyorsan változnak a dolgok, és bizony az egyik nap még "fullmodern" webáruházunk a másik napra könnyen elavulttá válhat. Ugyanakkor tévhit, hogy mindenáron redesign-olni kell egy áruházat, csak azért, mert már több, mint egy éves a megjelenése. A vevők általában...
   2015-10-27    Webes varázslatok
Konverzió növelés
Ez a cikk azoknak lesz igazán hasznos, akiknek van működő weboldaluk, céges blogjuk, a közösségi jelenlétük is aktív, sok látogatót szereznek napi szinten is (ha ezek nincsenek meg, még mindig ott van az Adwords hirdetési lehetőség a látogatók tereléséhez).
   2015-10-16    Webes varázslatok
5 hatékony módszer egy webáruház forgalmának növelésére
Cikkünkben 5 ingyenes, hatékony és azonnal alkalmazható módszert olvashat a webáruházában történő eladások számának növelésére.
   2015-09-30    Webes varázslatok