Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Minden panasz ajándék

  •  Vállalkozz!
  • 2016-01-25 19:30:00
  • Hajnal András
  • sportalkimia.hu
Az információs társadalom korában az ügyfeleknek egyre nagyobb hatása van arra, hogy melyik cégből lesz sikeres vállalkozás és melyik fog elbukni.
 
Manapság egy udvariatlan ügyfélkiszolgálás, egy probléma hanyag kezelésének híre futótűzként terjed az interneten, melynek hatására tömegek dönthetnek úgy, hogy soha nem fogják igénybe venni az adott cég szolgáltatását.  Természetesen a másik oldal is igaz: az elégedett ügyfél a pozitív tapasztalatait is megosztja ismerőseivel, így anélkül kap reklámot a vállalkozás, hogy erre külön költenie kellene.
 
 
Miért elengedhetetlen még, hogy vállalkozása megfelelően kezelje a felmerülő panaszokat?
 
  • 10-ből 7 ügyfél a nem megfelelő ügyfélkiszolgálás miatt szakítja meg az üzleti kapcsolatot a terméket nyújtó vállalkozással – tehát hiába van kiváló minőségű terméke, ha nem megfelelően kezeli az ügyfelek problémáit, akkor azok a konkurenciát választják legközelebb. 
  • Egy megfelelően kezelt panasz után az ügyfél sokkal lojálisabb lesz, mert érzi, hogy számíthat a vállalkozására akkor is, ha bajba jutott. A lojális ügyfelek számának 5%-os növekedése akár 25%-kal is növelheti a profit nagyságát.
  • Egy panasz kapcsán rendkívül fontos hiányosságok derülhetnek ki a termékkel / szolgáltatással kapcsolatban, amelyeket kijavítva tovább tudja növelni az elégedett ügyfeleinek számát (ingyenes termékfejlesztés)
 
És hogy miért ajándék minden panasz? A panaszok megfelelő kezelése lehetőséget biztosít vállalkozásának, hogy ügyfeleid elégedettek legyenek és emiatt a jövőben is Téged válasszák! 
 
 
Ne feledd: „Ha nem törődik az ügyfeleivel, akkor valaki más megteszi…”
 
 
A vállakozásod motorja az ügyfél, ezt ne feledd!
 
 
Sok Sikert kívánunk!
Hajnal András
sportalkimia.hu
Megosztás
Hogyan ne büntessenek 20 millióra?
Megújultak az irányelvek az adatvédelmi nyilvántartásba való bejelentkezésről. További változás, hogy szigorodik a bírságolás és magasabb büntetésekre lehet számítani.
   2016-02-09    Vállalkozz!
Vállalkozás vs. Működési engedély
Bizonyos gazdasági tevékenységek folytatásához hatósági engedélyre van szükség. Az adott tevékenység tehát kizárólag az engedély birtokában végezhető.
   2016-02-02    Vállalkozz!
ÓÓÓÓ, már megint az Üzleti terv...
Az újévi fogadalmak megvalósítása gyakran kudarcba fullad, mert az első akadálynál meghátrálunk. Esetleg el sem kezdjük a változtatást, mert túl gyengének érezzük magunkat. Vagy a másik oka a kudarcnak, hogy nem tudjuk, hogyan fogjunk hozzá.
   2016-01-06    Vállalkozz!