Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Retro marketing: Hogyan buzdított gyengéden a szocializmus alkoholizmusra?

  •  Tippek
  • 2015-09-20 11:50:00
  • Rácz-Akácosi Attila
A nagy múlttal rendelkező Kőbányai Sörgyárak igen erős PR tevékenységet folytathatott anno a '60-as években, legalább is a plakátok erről beszélnek.

 

Az itt látott plakát is nemes egyszerűséggel: Igyál sört! felirattal buzdít az alkohol fogyasztására, valamint a következő mondattal még azokat is meggyőzi, akikben egy parányi kétség is ébredhetett, hogy talán nem sörözni kéne most Pista, amikor éppen építjük a szocializmust, hiszen egy puritán logikai csavarral - " A sör folyékony kenyér" - egycsapásra a legegészségesebb ipari munkásnak számított az, aki ebéd helyett is a folyékony árpát gurította le.

 

http://retroplakat.blog.hu/

Megosztás
Hírlevelezés: légy empatikus mindhalálig!
A kapcsolatépítésben a stílus kétségtelenül az egyik legfontosabb tényező, egy hullámhosszra kell kerülnöd a hírlevél olvasóival, magad mellé kell állítanod őket! Ehhez viszont szükséges, hogy ismerd őket…
   2015-10-15    Tippek
Retromarketing: Törley
sorozatunkban, a régi világ néhol furcsa, néhol vidám plakátjait vesszük szemügyre. Most a Törley pezsgőn van a sor, aminek reklámja valószínűleg manapság nem sok vizet zavarna...
   2015-10-10    Tippek
Variációk okos ügyfélszerzésre
Gyakran kell szembeállítani egymással a különböző marketingcsatornákat egy-egy kampány tervezése során, és hogy ne legyen egyszerű a dolog, a “vagy…, vagy…” opció a gyakoribb az “… és …” helyett.
   2015-10-08    Vállalkozz!