Retro marketing: Hogyan buzdított gyengéden a szocializmus alkoholizmusra?
A nagy múlttal rendelkező Kőbányai Sörgyárak igen erős PR tevékenységet folytathatott anno a '60-as években, legalább is a plakátok erről beszélnek.
Az itt látott plakát is nemes egyszerűséggel: Igyál sört! felirattal buzdít az alkohol fogyasztására, valamint a következő mondattal még azokat is meggyőzi, akikben egy parányi kétség is ébredhetett, hogy talán nem sörözni kéne most Pista, amikor éppen építjük a szocializmust, hiszen egy puritán logikai csavarral - " A sör folyékony kenyér" - egycsapásra a legegészségesebb ipari munkásnak számított az, aki ebéd helyett is a folyékony árpát gurította le.
Hírlevelezés: légy empatikus mindhalálig!
A kapcsolatépítésben a stílus kétségtelenül az egyik legfontosabb tényező, egy hullámhosszra kell kerülnöd a hírlevél olvasóival, magad mellé kell állítanod őket! Ehhez viszont szükséges, hogy ismerd őket…
A kapcsolatépítésben a stílus kétségtelenül az egyik legfontosabb tényező, egy hullámhosszra kell kerülnöd a hírlevél olvasóival, magad mellé kell állítanod őket! Ehhez viszont szükséges, hogy ismerd őket…
2015-10-15
Tippek
Retromarketing: Törley
sorozatunkban, a régi világ néhol furcsa, néhol vidám plakátjait vesszük szemügyre. Most a Törley pezsgőn van a sor, aminek reklámja valószínűleg manapság nem sok vizet zavarna...
sorozatunkban, a régi világ néhol furcsa, néhol vidám plakátjait vesszük szemügyre. Most a Törley pezsgőn van a sor, aminek reklámja valószínűleg manapság nem sok vizet zavarna...
2015-10-10
Tippek
Variációk okos ügyfélszerzésre
Gyakran kell szembeállítani egymással a különböző marketingcsatornákat egy-egy kampány tervezése során, és hogy ne legyen egyszerű a dolog, a “vagy…, vagy…” opció a gyakoribb az “… és …” helyett.
Gyakran kell szembeállítani egymással a különböző marketingcsatornákat egy-egy kampány tervezése során, és hogy ne legyen egyszerű a dolog, a “vagy…, vagy…” opció a gyakoribb az “… és …” helyett.
2015-10-08
Vállalkozz!