Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Sajtószoba: hogyan használd?

  •  Tippek
  • 2015-07-28 11:45:00
  • Rácz-Akácosi Attila
Minden nagyobb cégnek van saját sajtószobája. Ez természetesen nem egy tényleges szoba, hanem egy olyan szekció a weboldalon, ahol az újságírók segítséget kapnak a vállalkozás hiteles bemutatásához.

Ez azért fontos, mert ha Te nem írod le a fontosabb információkat, akkor az újságírók találnak ki valamit, amivel valószínűleg rosszul jársz.

 

Mi kerüljön fel a Sajtószobába?

Történetek, sztorik:

Az újságíróknak információkból élnek, erre támaszkodnak, ezért írj le minden fontos eseményt, ami a cégeddel kapcsolatban történt.

Statisztikák, eredmények:

A szakmai sikereidet jó, ha statisztával is alá tudod támasztani. Ezeket a statisztikai eredményeket is tedd fel a sajtószobába. Ha van rá kapacitásod, készíttess infógrafikát.

Előzd meg az újságírók találgatásait!

Képek, fotógalériák:

A fényképek az elsők között vannak, amiknek szerepelnie kell a sajtószobában. A céges eseményekről készült képeknek ugyanúgy itt a helye, mint a telephelyedről, irodádról készült képeknek. A fényképek minősége nagyon fontos, a rossz minőségű képeket ne is akard feltenni!

Sajtóközlemények, szakcikkek, publikációk:

Amit írtál és megjelent valahol, azt tedd elérhetővé, a linket oszd meg. A nyomtatott sajtóban megjelent cikkeidet archiváld, és tedd letölthetővé.

Neves események:

Ha kiállításon veszel részt, ha termékbemutatót szervezel, akkor azt mindig írd ki! Ha meghívod a sajtó képviselőit, biztos, hogy elmennek az eseményedre.

Ügyfél vélemények:

A véleményeket be kell gyűjtened, és ki kell raknod a honlapodra, így a sajtó munkatársai is látják, hogy mások milyen véleménnyel vannak rólad, a cégedről, a termékedről, szolgáltatásodról.

Kapcsolat, elérhetőség:

Az újságírónak ne kelljen kutatni az elérhetőséged után, ezért az összes céges címedet, telefonszámodat, e-mail elérhetőségedet, közösségi oldalaid címét egy helyre tedd, mégpedig a sajtószobába.

Online sajtó csomag (Press kit):

Ez egy komoly bizalomépítő eszköz. Tegyél bele fotókat, videót, amiben te beszélsz a sajtónak. Mondd el röviden miben segíthetsz, milyen témában vagy szakértő. Tegyél bele mp3-akat is ami lehet előadás, beszélgetés, interjú, vagy a videó anyag hangfile-ban.

Neked is legyen sajtószobád!

 

Facebook

 

Rácz-Akácosi Attila

Web: motivator.ma

Telefon: 06-20-277-3889

Megosztás
Hogyan legyek érdekes a sajtónak?
Minden vállalkozás tele van jó témákkal, csak meg kell találni őket, és eljuttatni a megfelelő helyekre. A PR tanácsadó ebben segít.
   2015-04-02    Vállalkozz!
Ezeket a szabályokat szegd meg, hogy előrébb juss!
Minden ember életében eljön az a pillanat, amikor rájön, hogy az eddigi életszabályai szerint nem élhet tovább. Ezeket iktasd ki!
   2015-03-06    Vállalkozz!
Az esemény rendezés alapjai
Amennyiben rendezvény megszervezésén töröd a fejed, jó, ha tudod, hogy ez egy sokrétű feladat. Ki kell találnod a rendezvény célját, koncepcióját, logisztikáját, meg kell szervezned a cateringet és a vendégek szórakoztatását is.
   2015-02-23    Vállalkozz!