Annak érdekében, hogy Önnek a legjobb élményt nyújtsuk "sütiket" használunk honlapunkon. Az oldal használatával Ön beleegyezik a "sütik" használatába.

Erre érdemes odafigyelned, ha webáruházat akarsz nyitni! 6., utolsó rész

  •  Webes varázslatok
  • 2016-02-05 12:50:00
  • Gál Andrea
A múlt héten elkezdett 6 részes sorozatunk célja, hogy ha webáruház indításra adod a fejed, érdemes megfogadnod tanácsainkat. Nem elrontani szeretnénk a kedvedet a vállalkozásodtól, SŐT! Kérlek, a sikered érdekében a lenti tanácsokat, vállalkozásod vonalzójaként is használd, mert nagyon sok kellemetlen tapasztalattól óvod meg magad!

 

Íme az utolsó rész, amely szintén hasznos tanácsokkal lát el, ha webáruházat akarsz nyitni!

 

10.Lead generation - érkezési oldalak tesztje

 

Röviden felsoroljuk a tapasztalataink alapján leggyakoribb érkezési oldal hibákat:

 

1. hiba: A reklámokat a főoldalra irányítani.

Miért szükségesek az egyedi érkezési oldalak? És miért nem jó, ha a látogatók az oldalunk főoldalára érkeznek? Egy reklám kampány egyedi érkezési oldalak nélkül szinte pénzkidobás, a lehetséges vásárlóknak az elvesztegetése. A hirdetések célja, hogy látogatókat vonzzanak az oldalra, míg az érkezési oldalak célja a reklámtól az általunk megcélzott oldalig „elkalauzolni” az ezen reklámokból érkező látogatókat. A hirdetéseinkben általában van egy üzenet, amely érdekli az embereket. Ha utána az ígért tartalom helyett egy információval ömlesztett oldalon találják magukat, nem biztos, hogy rászánják az időt a számukra szükséges információ megtalálására. Ha nem látják egyből azt, ami miatt érkeztek, egy klikk, és már itt sincsenek.

 

Ezzel szemben egy jól kidolgozott, egyedi érkezési oldalon a látogatók egyből azzal találkoznak, amire számítottak. Innentől a mi feladatunk, hogy a látogatásukat olyan irányba tereljük, amely számunkra kívánatos.

 

2. hiba: A képre nem lehet kattintani

A weben szörfözők egy része gyakran oda is kattint, ahova nem lehetne. Annak reményében teszik ezt, hogy majd valami új helyre juthatnak el. Ha kattintás után nem történik semmi, azt is hihetik, hogy az oldal hibás vagy rossz. Ezzel értékes vevőket szalaszthatunk el.

 

3. hiba: Nincs a kép alatt felirat

Felmérések mutatják, hogy a képek alatt megjelenő kiírásokat a látogatók igen nagy arányban elolvassák. Logikusan átgondolva ez nem is csoda, az írott média mindannyiunkat arra tanított, hogy egy kép alatt mindig képaláírást keressünk. Ha tehát olyan képünk van, aminek nincsen felirata, ismét lehetőségeket szalasztunk el.

 

4. Hiba: Alapértelmezett „check boxok”

Ha egy interaktív űrlapon rádió gombokat vagy check boxokat használunk, akkor azoknak gyakran van egy alapértelmezett értékük. Az ilyen check boxok alapértelmezetten IGEN-re állítva azt sugallják a látogatónak, hogy már választottak helyettük. Ha NEM-re alapértelmezzük, akkor meg lehet, hogy értékes vásárlókat veszítünk, mert esetleg figyelmetlenségből nem vették észre a választási lehetőséget. A legjobb megoldás az lehet, ha a látogatóra bízzuk a választást egy IGEN és egy NEM üres check boxal.

 

És végezetül nézzük csak át, hogy előzőleg milyen témákról adtunk Neked tanácsot!

 

1. Pár fontos kérdés, amit érdemes tisztázni indulás előtt a webáruházat fejlesztő céggel

2. Mire érdemes odafigyelni egy webáruház élesítése előtt?

3. Webáruház kezdeti költségei

4. Folyamatos, üzemeltetési költségek

5.    Min érdemes spórolni webáruház indításakor

6.    Hogyan segítsük a vásárlókat a választásban - 4 gyors tanács

7. Lojális ügyfél gyártása 10 lépésben

8. Milyen az igazán ütős termékoldal?

9. Miért hagyják félbe a vevők a vásárlást, avagy a bevásárlókocsi-elhagyás csökkentése

 

Bízom, hogy a cikk hasznos volt, tarts velünk a jövő héten!

 

Gál Andrea

Vállalkozz Itthon!

Megosztás
Hogyan teremtsük meg a személyességet online?
A webáruház egyik jellegzetessége, hogy az offline bolttal ellentétben a látogatók nem találkoznak emberrel, hiszen a vásárláshoz – általában – erre nincs szükség. Ez azonban személytelenné teszi az egészet, és többek között ez vezet ahhoz, hogy kissé bizalmatlanná válik a...
   2016-02-22    Webes varázslatok
3 marketing eszköz a kosárelhagyás csökkentésére
A kosárelhagyás magas aránya közismert az e-kereskedelem világában. A legfrissebb kutatások szerint a terméket kosárba tevők 70-75%-a végül vásárlás nélkül távozik egy átlagos webáruházból.
   2016-02-04    Webes varázslatok